zaterdag, juli 16, 2005

Snoek



De Citroen ID 1970 heeft de laatste jaren wat weg staan kwijnen in de schuur in Frankrijk. Onder druk van de stijgende brandstofprijzen maar vooral omdat we um zo misten hebben we een paar weken geleden stof een uilepoep erafgewassen, accu opgeladen en het ding naar Nederland gereden voor een verse apk. Voordat het vehikel ter keuring kan worden aangeboden moeten een paar kleine reparaties worden gedaan waarvan bijgaande foto getuigd: 2 dagen op straat om de voorste stabilisatorstang te vervangen 14 dagen terug en morgen nog een lekzak achter. Het moet opvallen dat de lak niet helemaal niet meer jedat is. Als het goed is wordt daar ook iets aan gedaan de komende tijd maar daarover later meer..

1 opmerking:

Astrid en Jan zei

de eerste reactie wil ik niemand onthouden:
Mochten jullie nog iemand zoeken om die snoek weer naar Frankrijk terug te
rijden, dan houd ik me van harte aanbevolen.

Groeten, Elmer.

(Overigens vertrek ik volgende week naar Ecuador en ik ga ook een dagboekje
op 't net bijhouden. houd www.eroze.waarbenjij.nu vanaf dan in de gaten)