zondag, februari 26, 2006

Huis bijna af!!!


Deze week is er hard gewerkt op de Grand Vallee. Wat het meest opvalt is dat de keuken bijna af is! Dit wil zeggen dat apparatuur is ingebouwd, de kastjes zijn afgehangen en van Mira's oude vloer een prachtige schouw is getimmerd. Voor mij was het net of ik me life in een aflevering van "Eigen huis, eigen tuin" bevond. Ik heb er erg veel van geleerd. (zie aanbeveling voor Ad's vakmanschap hieronder!)
Ad heeft zo'n 15 zakken goudband uitgesmeerd over muren en plafonds van woonkamer, slaapkamer en halletje. Daarmee is alle stuukwerk gedaan en zijn de genoemde ruimtes ook bijna bewoonbaar!

woonkamer strak gestuukt.....
.....en ijskast verstopt→

Tussen het werken door hebben Astrid en ik ontzettend genoten van het gezelschap van Alice, Sarah, Joey, Max en natuurlijk Ad.

Ontspanning op de trekker

1 opmerking:

Anoniem zei

het ziet er allemaal geweldig uit! Ik zou graag een keer mee willen helpen met schoonmaken (want dat kan ik nog wel!)
Liefs Mira
ps. reactie op blauwe kast zie eerder bij blauwe kast.